Contact
Post en afhaaladres
Bedrijfs en betaalgegevens
Garantie
Klachtenafhandeling

Contact:

06 49 0404 39 ( vanuit het buitenland +31 6 49 0404 39 )
Whatsapp chatbericht
contact@caveandclobber.nl
Contactformulier

Post en afhaaladres:

Cave and Clobber
Bergstraat 15
6291 AX Vaals
Nederland
(afhalen alleen op afspraak!)

Bedrijfs en betaalgegevens:

Kvk: 68647794
IBAN: NL96 KNAB 0256 4286 38
BTW NR: Alleen op aanvraag via email (i.v.m. identiteitsfraude)

Garantie:

Wanneer je een bestelling plaatst bij ons mag je ervan uit gaan dat het product in goede staat verkeert en bij normaal gebruik naar behoren functioneert.

Wij hanteren een garantietermijn van 1 jaar, welke ingaat op de datum van aankoop.

Garantie:
• je krijgt garantie op het door jou bestelde product van 1 jaar;
• het betreffende product is aangeschaft bij Cave and Clobber;
• de garantie gaat in vanaf de datum van aankoop;
• afhankelijk van het artikel heb je het recht op vervanging, kosteloze reparatie of terugbetaling;
• retourkosten van het betreffende product neemt cave and clobber voor haar rekening;
• deze garantie geldt naast en onverminderd de wettelijke rechten die je als consument al hebt. De wettelijke garantie houdt in dat het product datgene is en doet wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wanneer garantie NIET van toepassing is:
• de slijtage aan het product als normaal kan worden beschouwd;
• er aanpassingen aan het product zijn gedaan;
• schade aan het product is ontstaan door onjuist gebruik, opzet of nalatig onderhoud;
• wanneer gebreken of defecten reeds bekend zijn op het moment van aanschaf of wanneer je het product ontvangt (indien dit het geval is, dan verzoeken we je direct contact op te nemen met de klantenservice, uiterlijk binnen 14 dagen).

Klachtenafhandeling:

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@caveandclobber.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.